POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

Re: K 14 nebo K16?

Jo, kamaráde tady je dobrá rada drahá. Měl jsem K14 a postupně jsem zničil 3 nadupané motory. Stálo to peněz jak za kozu a nakonec jsem stejně namontoval 1,8T.
Podle mně otázka stojí jinak. Chceš jezdit kochací jízdy okolo komína a lovit na to auto tety, nebo se s námi honit po horách v Rumunsku ? Neříkám že ten Favorit na to nestačí, někteří kamarádi měli skvělé motory, ale vždycky tam chyběl prvek té spolehlivosti.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: K 14 nebo K16?

Namontoval 1,8 T do K14-ctky?To se tam vleze?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: K 14 nebo K16?

vlezlo

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: K 14 nebo K16?

Chlapi, výzkumníci, neuvažoval jste někdo o motoru z hayabusy, tož je to taky třináctistovka. Na západ od nás to funguje, ale co by to obnášelo netuším, ale do 14ky by to možná vlezlo. Odrazující je potom STK. Už takhle se proslýchá,
že už se na nás chystají, a kdo to nebude mít přesně podle schválení bude mít smůlu, včetně výfuků, tlumičů pérování,
zadních brzd na K 57 apod. Takhle už dopadly motocykly ...

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: K 14 nebo K16?

Taky jsem uvažoval o tom nahradit ten "kozí dech" z favorita
alespoň 1,6 VW z felicie. To by tam mělo jít, i když - zase to
schválení. Možná by to šlo udělat tak, že vždy na TP by se tam zpět upíchnula ta chcíplá 1,3. Máte na to někdo názor nebo
zkušenost? Díky za odpověď. Před technickými schopnostmi strýčka Lopatěva smekám, ale u nás si nedovedu představit, že teď "po novu" bych STK prolezl, protože už i známí se bojí a uznávám, že právem. Kamarád mi říkal, že opravdu "pojedou" podle dokumentacem a pak snad nezbyde než za serie. Ivan

Datum
Vložil
Titulek

Ramena

Dobrý den, umí mi někdo odpovědět jakou metodou jsou vařená přední ramena a jaká třída jakosti materiálul je na ně použita? Děkuji

Datum
Vložil
Titulek

K14 sedačky

Ahoj všichni,

Mám K14 a v něm originál sedačky, které mi nicméně nepřijdou až tak ideální a nemají žádné boční vedení. Chtěl bych pořídit nějaké vhodnější, ale v kokpitu na ně do šířky mnoho místa není a pokud by se vešly, horní část kolem hlavy má obvykle ty hrozné "uši" které trčí do stran a minimálně by překážely u prostředního sloupku.

Na netu samozřejmě je nabídka široká, ale dost dobře bez ošahání/vyzkoušení se věci blbě objednávají. Mohli byste mi prosím dát nějaké doporučení / odkaz na sedačky z vlastní zkušenosti?

Robert

Datum
Vložil
Titulek

Re: K14 sedačky

ozvi se na telefon 603464535 dám možnost Varga

Datum
Vložil
Titulek

47

Měl bych prosbu nedisponuje někdo zapojením elektro pro kai 47 díky za tipy. Sette
sette@volny.cz

Datum
Vložil
Titulek

Re: 47

S dosti velkou částí informací je schopna poradit Továrna. Jen by to chtělo blíže specifikovat. kaipan@kaipan.cz

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: 47

Motorový svazek jednotka a propojení s panem Hradským taky hledáme, je to dlouho už.

Datum
Vložil
Titulek

Elekrika

Ahoj, potřeboval bych radu. Zničeho nic se mi během půl dne na Kaipoši vybije baterie a nemůžeme přijít, čím to může být. Vše funguje, jak má. Nemáte někdo nějakou radu?
Předem děkuji za rady.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Elekrika

Tak to máš zrovna štěstí, že jdu okolo -zhasni světla nebo odpoj baterii

Datum
Vložil
Titulek

Re: Elekrika

Pokud je baterka OK ( používáš zátěžovej měřák ? ) a není někde prodřenej kabel , tak patrně zůstává viset některé relátko ( nejspíš máš nějaké i v imobilizéru).
Nezbývá než vzít ampérmetr a měřit proudy každou pojistkou a pak zkontrolovat vše v podezřelém okruhu.
Pokud nenajdeš, zbývá silové vedení k alternátoru a startéru.
Ty můžeš změřit rozpojením přívodu přímo na nich.

Hodně štěstí při hledání.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Elekrika

Děkuji za radu :-) byl to alternátor. Nejspíše vadná dioda.

Datum
Vložil
Titulek

Chladič na K 57

Ahoj,, prosím o radu . Teče mi chladič na K57 a nevím, jaký objednat. Také vrchní a spodní kuláky na předních ramenech. Děkuji J.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Chladič na K 57

Ahoj,
chladič byl původně z I. gen. Oktávky 1,6 benzín 100k.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Chladič na K 57

Děkuji !

Datum
Vložil
Titulek

Re: Chladič na K 57

Vrchní kuláky mám nový-nepoužitý přenechám se slevou.mihabu@seznam.cz

Datum
Vložil
Titulek

Výfuk - Honda

Ahoj chlapi, mám dotaz ohledně výfuku. Během sezony se mi vysypal tlumič, který byl vyrobený člověkem, který s nimi má zkušenosti a doteď neměl problém. Zdá se mi, že ho rozebraly rezonance výfukových plynů. Nemám tam katalizátor. Chtěl bych předejít dalšímu předělávání. Co by mi mohlo pomoci? Rezonátor, nebo katalizátor, nebo vlnovec, nebo zesilovat materiál? Co myslíte. Dík Ondra- Budějovice.

Datum
Vložil
Titulek

konverze zadních brzd

Tak aby se nevymýšlelo vymyšlené,má někdo brzdy kotoučové ze Sierry s náboji s ušima na velká ložiska/což je verze pro svor/ předělané na brzdy z Octavie? Jedná se mi o to,že ten konverzní plech je dělán na malé domečky,ale malé domečky jsou slabší i v přírubě za kterou se to montuje na rameno. Takže ofsety budou trošku jinde a nebo to lze použít bez uprav.

Datum
Vložil
Titulek

Re: konverze zadních brzd

Tak tohle nikdo?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: konverze zadních brzd

Stočíš venkovní průmer tělesa malých domků ,tak aby to
to kopírovalo vnitřní průměr velkých domků a s přesahem
,nebo bez plus Loctite 641 vlisuješ . Upravíš jen offset
brzdiče ke kotouči . Foto smontovaného mohu zaslat .

Datum
Vložil
Titulek

Laděné svody na K14

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti s laděnými svody na K14. Má to smysl a jak velký? Kdo je dobrý výrobce? Mají smysl obyčejné či nerezové?

Mám teď K14 se standardním K14 výfukem a kalhotami. Jinak ostrá vačka 280/280, klika z Fabie, předělaný karbec, odlehčený setrvák, hlava z Fabie, tvrdé pružiny, zvětšené sací kanály, balvněný filtr Green, 108 koní.

Díky.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Laděné svody na K14

Tzv.laděný svody skutečně něco přidaji, ale i standardní svody jsou udělaný tak, aby 2 po sobě pálící válce nefoukaly do stejný trubky, takže ten rozdíl nejni zas tak markantní. Co se týká zbytku výfuku, jestli je to originál Kaipan, tedy vlastně Favorit, tak zahodit a prchat v děsu. Jinak 108 nabržděnejch koní je moc pěkný. Doporučuju vyslechnout Čerta, jehož motor považuju za nejlepší jaký se kdy ve čtrnáctce objevil (tedy mimo toho mýho, ale tomu se už nedá tak úplně říkat čtrnáctka).

<< 6 | 7 | 8 | 9 | 10 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER