POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

regulace tlaku turba

Ahoj, přemýšlím o jiné regulaci tlaku než N75. Má někdo zkušenost s mechanickým/elektronickým regulátorem nezávislým na ř.j. motoru?

Datum
Vložil
Titulek

Plochý řemeny

Přátelé, možná si pamatuje jak jsem spravoval vloni na Moravě, když jsem namotal na řemenici to nylonový lanko a roztrhaly se mi oba plochý řemeny. No nic, dal jsem nový, jede se dál.
Včera jedu z Křivoklátu, předjíždím auto a najednou přestal jít posilovač řízení. Kouknu na kontrolky a vidim že svítí baterka a jde mi nahoru teplota. Oba řemeny jsem našel shozený, ležely v motoru !! Tomu spodnímu co honí posilovač chyběla celá jedna řada. Ton horní co honí altík a vodní pumpu byl taky trochu poškozenej.
Nic se nezadřelo, všechny kladky jdou volně. A i kdyby se zadřelo, tak to bude pískat a smrdět, ale neumim si představit jakým mechanismem se ty řemeny můžou svlíknot.
Ještě dodám že z prostorových důvodů nepoužívám původní napínací kladky s pérem. Mam to všechno jako za stara, napnout a utáhnout. Řemeny povolený nebyly, nepískaly a nedávno jsem napnutí kontroloval. Navíc stejnej systém používám i na Kaipoši a nikdy s ním nebyl problém.
Jak se můžou svlíknout a poničit oba dva řemeny najednou ?
Má někdo nějakej nápad ?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Plochý řemeny

Mílo,
a máš to všechno v ose a osy kladek kolmé k řemenu, když jsem dělal na attacku řemen na altík tak jsem to poprvé trošku podcenil a měl jsem jednu kladku vyosenou, ale nakonec jsem to udělal pořádně a je to OK.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Plochý řemeny

a nebo jestli se to nebojíš napnout, když už to máš rovně. Řízení v dorazu dost potrápí řemen, stejně tak nějaký proudový náraz. Já jsem u své transportní mazdy napínal a napínal až konečně přestalk prokluzovat při plném rejdu, ale je tam obyčejný klíňák a však zdálo se mě to opravdu moc.
Mám jakýsi přístroj, který má dva noniusy, a je na měření napnutí plochých řemenů, ještě s ním však neumím dělat, je k němu ale návod. Je asi potřeba znát nějaké hodnoty, ale ty by šli získat naměřením na motoru který má kladku s pružinou.

Datum
Vložil
Titulek

silentbloky

tak pánové, přidávám otázku na silentbloky z PU,
co vy na to, ano nebo ne, dočetl jsem se, že na tlak dobrý, ale na tah je to v háji, přikládám foto z mého vozu po cca 3 letech, najeto cca 45.000, nechal jsem si to teď udělat z ertacetlu tak jak to mám na ramenech, to je po dvou letech stále stabilní.
https://kaipanclub.rajce.idnes.cz/silentbloky_tlumice/

Datum
Vložil
Titulek

Re: silentbloky

Nemám zkušenost, ale zdá se, že výrobce šetřil na kvalitě. Co je to ten ertacetl?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: silentbloky

neco jako teflon, ale delaji se z toho ozubeny kola a pouzdro, ma to dobre kluzne vlastnosti a je to pomerne tvrde

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: silentbloky

Zde odkaz na firmu v Brně. Mají na stránkách i technické údaje.
https://www.eppplasty.cz/ertacetal.php
Kai Čert

Datum
Vložil
Titulek

Re: silentbloky

mám v šuplíku uplně stejný zbytky, asi stejná značka tlumičů :-)
cca po 8000km odešli PU sračky a po 2500km celý tlumiče.
Jinak polyuretan se používá, protože je nesrovnatelně levnější, než vulkanizovaná guma, stříká se totiž z granulátu na stříkolise.

Datum
Vložil
Titulek

WEBER

Ahoj , mám dotaz-prosbu, nemá někdo zkušenosti s dvojitýma Weberama 40 DCOE přímo na 47 a fungují mu? Že by mi prozradil nastavení ( emulzní trubice,trysky,vzdušníky,volnoběžky.....) ne a ne to doladit.... díky za rady.....

Datum
Vložil
Titulek

Re: WEBER

Tak mladý a tak odvážný ----
pošli mi na info@aquaservis.cz e mail a já ti pošlu vše co mám o webrech , vzaly mi dva roky života.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: WEBER

...spíše otrávený a bezradný.....píši mail na mail.... :)))

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: WEBER

Dobrý den,
Teď sem si přečetl Váš, sice starší, příspěvek ohledně Weber karburátorů. Mám Lotuse s Fordem 2.0 a dvěma Weber 40 IDF a bohužel s nimi mám trošku problemy. Nedaří se mi je sladit dohromady. Už sem udělal mnoho věcí,ale stále se nedaří. Prosím,zkuste se se mnou nějak spojit, zaslete mi číslo a já Vám zavolam.dlouho Vás nezdrzim,jen se zeptam na pár věcí. Přikládám i mail a tel.c. : autofilip@volny.cz. 608 310 213. Predem Vám mnohokrát děkuji.
Kůs

Datum
Vložil
Titulek

Ty turba

Hoši čtu tady že máte problémy s turbama já to tušil že to jsou to motory na nic. Gagarin jezdí formule s motorem z clia 2000 ccm serie 200 k atmosfera to bude ta pravá cesta

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ty turba

Pravdu má, na co turbo :-)

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ty turba

To jsou ty vaše přetuněný turbomotory. Pořád jenom vhuuum-pššš. Pak to takhle dopadá !. Zlatá atmosféra. ( já mam tedy ty šrouby na Kaipoši taky natažený jak sviňa )

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....)

Ahojte, Patrik nezvedá telefon, ale mám řešení!!!!!
kdo se obětuje a vyzkouší v praxi?
Pokud nemáte originální šrouby a nechcete shánět ten podělanej INCONEL, namontujte tam normální nepevnostní nerez A2 (nepevnostní znamená, ža na hlavě není (nemusí) být pevnost vyražena, ale je to pevnost 700Nm)
K dostání - u mě (u Supa - né, u Würtha....), nebo třeba u Fabory - nelezte do obyčejných Spojmatů, nerez nevedou!!!!!!
Jak jsem na to přišel?
No rozhodil jsem sítě, zapojil všecky paměťové okruhy a najednou....vzpomněl jsem si, že naším zákazníkem je Honeywell Brno - výrobce a vývoj turbodmychadel - a tak jsem neváhal a informoval se - a oni při testování kupodivu vůbec nepoužívají to, co je pak z výroby na autech, ale používají právě nerez šrouby, protože:
1) se absolutně nerozpínají teplotou
2) díky tomu je používají opakovaně

A kdo někdy byl u nich (měl tu možnost) se podívat na testovací stolici, pochopí, že jejich dosahované teploty a doby běhu nepřekoná ani 24 hodin LEMÁN (jak my francouzštináři správně píšeme).
Takže Patriku - dodej adresu a tři M10x80 nerez A2 DIN933 - závit k hlavě (pevnost70) Ti přiletí obratem - máme skladem - toto je pro mě (obj.č.009610 80 - 450ks)
A pokud by Lopaťev chtěl - lze i "originály" nahradit M10x50 nerez A2 - máme skladem - toto je pro mě (obj. č.009610 50 - 80ks)
Konec románu
Pavel

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....)

Sory, uklepl jsem se - nikoli 700Nm ale 700 Nmm2 - přeci megapaskalů!!!!!

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....)

Lopatěv by chtěl. Turbo i svody mam stejný jako Patrik.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....)

Tak zavolej...nějak se dohodneme - já už svůj mobil psal - 604 212 154
Pavel

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....)

Vše je zařízeno, zastaví se u mě v práci asi za hoďku Michal Hradský a šrouby Vám přiveze oběma - Tobě i Patrikovi.
Ahoj a pěkný Krumlov - předpokládám, že Ty jedeš - Patrik potvrdil že ano.
Já bohužel, ale to už jsem psal.
Všechny pozdravujte ode mě - díky a
Ahoj
Pavel

Datum
Vložil
Titulek

šrouby turbo

já je měl teda vytahaný jak gumu od tepláků, který mám asi 20let

jak se klusi zmiňovali je to z nějakýho tepelně odolnýho matroše - inconel, bohužel zatím jsem to nesehnal, jen jsem dohledal, že to mám potřít nějakou pastou

tak babo raď,

potřebuju M10x80 jelikož mám nějaký větší svody, zkuste mi poradit z jakýho auta by to mohlo být

díky

Datum
Vložil
Titulek

Re: šrouby turbo

Ahoj a tu délku jsi měřil až na těch vytahaných šroubech? :-)
Včera jsem dojel z práce domů a přišel takový přívalák a bouřka v jedné osobě, že jsem na to se sklenkou vína zůstal čumět a úplně jsem zapomněl opsat ty kódy a dohledat vhodné šrouby. a to jsm po bouři v garáži byl a kontrolně po nedělním výletu projel diagnostiku.....
Heč, ani chybička!
Ale dnes snad nezapomenu - a zkontroluji i jejich délku, jaká má být.
Ty originály (než jsem je tam dával) jsem nahrazoval těmi 10.9-kami a protože jsem měl jen delší, trošku jsem je zkracoval - v těle turba jsou ale zašroubované co si pamatuji skoro 15-20mm, tak by snad ty "normální" držely také - sice na méně závitech, ale drželi.
Vydrž, k večeru to poměřím a zavolám, pokud se neozvu, zkus se mi připomenout, protože mám, jak my staromilci říkáme "sklerózu" a ne jak je dnes moderní - nějakýho němce :-)
Pavel

Datum
Vložil
Titulek

Re: šrouby turbo

Na TT jsou kratší ( o hodně). Obejdi nějaký vrakáč kam tě pustí a pak si podle zjištění kup nový. Nebo se zeptej v HPP, frankeny prodávají. Nebo si zamajluj do frankenu. Dávají se i nový šttefty na downpipe, bude to z podobnýho materiálu.Inconelů je více viz:https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0CFkQFjAH&url=http%3A%2F%2Fprdkcssmedia1.blob.core.windows.net%2Fsys-master-images%2Fhc2%2Fhb2%2F8820186284062%2FKatalog%2520nikov%25C3%25A9%2520slitiny%25202013.pdf&ei=OIbXU6yBJIX8ygPSkYL4Aw&usg=AFQjCNEBVOnHj5KdiplxvwJ60pOoJHhuSA&sig2=af9xZGZagTUi6Iz4l1wr4g&bvm=bv.71954034,d.bGQ

Datum
Vložil
Titulek

Re: šrouby turbo

tady prodávají v sadě s frankenem prodloužený šrouby pro turbo: https://www.tdichip.cz/eshop/turbodmychadla/turbokity/turbokit-franken-turbo-f21-pro-pricne-ulozene-18-t

<< 9 | 10 | 11 | 12 | 13 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER