POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

K57 - schema elektriky

Ahoj,

nemate nekdo schema elektrickyho zapojeni pro Kaipana 57?

V listopadu mi behem cesty uplne zhasl motor a od te doby auto stalo v garazi. Kdyz jsme se k tomu s brachou dostali, tak jsme zjistili, ze palivova cerpadla necerpaji po prepnuti prepinace na zapalovani (ale starter se pak tlacitkem roztoci, motor jen nenaskoci). Hledali jsme, a pak jsme u jisticu nasli odpojeny kablik. Jenze ted nevime, kam ten kablik patri. Nasli jsme tam neosazeny konektor se 6 koliky, a kablik nejspis patri tam, ale nedokazali jsme se vratit do puvodniho stavu. Na jednom z tech koliku je +12V, zda se konstantne, a na tech ostatnich prozatim nic, at je zapalovani nebo ne. Motor jsme zatim startovat nezkouseli, protoze mezitim take chceme vymenit dve hadice.

Vsechny pojistky se zdaji OK, vsechna relatka spinaji. Mozna by pomohl sken ridici jednotky u mechanika, jinak nevime, co jeste zkontrolovat, tak prozatim shanime to schema. Prosim prosim... :)

Diky, Dominik & David

Datum
Vložil
Titulek

Re: K57 - schema elektriky

Zkus Patrika ten s Vaším tátou tohle už myslím řešili. Kai Čert

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: K57 - schema elektriky

Mluvil jsem s Martinem. Máme schémata a máme to vytrasované. Zatím to vypadá tak, že je buď prerušenej vodič mezi řídící jednotkou a relém palivového čerpadla, anebo špatne měřim kontinuitu a je špatná řídící jednotka. Ani jedno se mi nelíbí. Vyměnit ŘJ je snadný, ale máme tam vytuněnej profil...

Zkusim se zeptat Patrika. Díky za tip!

Datum
Vložil
Titulek

Re: K57 - schema elektriky

Když mi pošleš adresu, tak Ti schema pošlu. Michal . kaipan@kaipan.cz

Datum
Vložil
Titulek

Nestartující 57

Ahoj,

Celé léto řeším vynechávání naší 57. První projevy byly vteřinové výpadky výkonu během jízdy, kdy na zlomek vteřiny jako by přestal reagovat plyn a auto bylo zadýchané. Větší projev nastal tehdy, kdy auto prostě chcíplo za jízdy a přestalo úplně reagovat. Po odtahu následovalo zkoumání. Při pootočení klíčkem prostě nic, ani startér. Jelikož neseplo ani palivové čerpadlo tak bylo vyměněno, vyměněny komplet kabely k němu včetně koncovek. Vyměněny všechny svíčky a cívky - nastartovalo a zdálo se že dobré. Ale hned první cesta to samé - auto během jízdy najednou zhaslo a už nenaskočilo.

stáhnul jsem VAG s následujícíma chybama:
17931, 18057, 16825, 18058, 17947, 18010, 16396, 16712, 16717, 17069
Readiness: 0000 1000

Napadla mě ještě váha vzduchu nebo imobilizer, v nejhorším řídící jednotka, ale to už vážně jen hádám.
Dokáže někdo poradit?

Předem díky za jakékoli nápady ;)
Tomáš

Datum
Vložil
Titulek

Re: Nestartující 57

Oprava - startér je teď kvůli baterce ale prý předtím točil, ale motor prostě nechytne. (Už to je pár týdnů co jsem to řešil já tak jsem zapomněl ;))

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Nestartující 57

Ahoj
Zkus vyměnit motorové relé. Nic jiného mě nenapadá. Pak už jen tu ŘJ a nebo palubní desku.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Nestartující 57

Mne se stavalo, ze obcas auto nechtelo nastartovat, a to se ani starter neotocil. Pouze bylo slyset sepnuti relatka pro starter. Vypozoroval jsem, ze se to deje jen kdyz je horka pristrojovka; tzn. po delsi jizde ve v teplem pocasi na slunci.

"Opravil" jsem to tak, ze jsem vyndal budiky a prepajel vsechny vetsi spoje. Od te doby startuje spolehlive.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Nestartující 57

Může to být milion věcí. Zkus například ukostření motoru.

Datum
Vložil
Titulek

K14 aneb K57 - par otazek

Dobry den.
Predem se omluvim za pravopis protoze cesky sem se ucil asi pred 35 lety z vecernicku a ceskych komedii, a take chybi mi ceska klavesnice w pocitaci.
Bydlim w Polsku a zaujal sem se Kaipanem. Loni sem byl na navsteve u p. Hradskeho, a jsem skoro jistej ze si ho poridim ale neni to jeste rozhodnute, ktery model to bude. Pan Hradsky mi mnoho vysvetlil ale nicmene chci se obratit na praktiky.

K14 zda se mi o moc jednoduchsi ve stavbe a take asi dva krat levnejsi ale taky poteseni z jizdy bude 2 krat mensi.
Chtel bych si ho postavit vetsinou z novych soucastek az na pohon a par dilu napravy, nadrz a podobne.
Do zadu bych chtel kotoucove brzdy (mely by se tam vejit brzdy z Golfu 2 nebo 3).
Nevim na jaky motor Favorita bych se mel soustredit w hledani darce soucastek? S katalizatorem nebo bez?
Z toho co vim musi to byt Favo registrovane w cesku (to neni problem, mam możnost si to usporadat). Nejdriv bych ho chtel postavit, otestovat ve Smrzovce a registrovat v Polsku, a pak si muzu delat upravy na motore a podobne. W Polsku mame STK kazdy rok a divaji se taky na vyfukove plyny.
Ostatecne si to muzu i nechat na ceskych SPZ.
Mozna mate skusenosti s ekopoplatkem, musim si ho zaplatit gdyz si ho koupim aneb muzu to predelat a exportovat bez toho.

Chtel bych se take zeptat na ram v komaxitu. Je to fakt nutna antikorozni ochrana nebo to staci dobre natrit gdyz to stejne jezdi hlavne v lete? Stejne se pak do toho komaxitu vrta pri montazi plechu.

Nejsem vyucenej automechanik a trapi mne jestli je to fakt mozny postavit s malou pomoci v garazi bez zvedaku a jerabu?

Jestli jde o K57 bych chtel vedet jaky pohon by to mel byt? Ktere auto bude k tomu nejlepsi? Jelikoż je tam prevodovka ze Sierry tak asi by tam mela jit zadni naprava, diferencjal a hridel take ze Sierry. Co z predni napravou a rizenim?
Nejlepsi by to bylo mit celou karu ale Sierra uż je pomalu youngtimer a jsou take dost drahe.
Vice casu se asi take hleda soucastky pro K57 nez K14.

Chtel bych znat Vas pohled. Jiste mate mnoho skusenosti a rad bych vedel vice, a co dela nejvice problemu na stavbe obou modelu.

Można take vite o nejakem nedokoncenem projektu, o tom jsem taky uvazoval.

Predem dekuji

Michał

Datum
Vložil
Titulek

Re: K14 aneb K57 - par otazek

U Kaipanu 57a je ze Sierry jenom převodovka a diferencial. Motor a brzdy jsou ze Škoda Octavia 1,8t. (typ "AUM")

Datum
Vložil
Titulek

Berta

Gde se nalazi broj šasije na kaipan 14?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Berta

Broj šasije je na okviru ispod prednje haube

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Berta

Please if you cold send me picture where the number Is as my text is poorly translated from your lnguage and are you familiar with the procedure of obtaining documentation from manufacturers required for registration as i hawe no papers or engine,Kaipan 14 is located in Serbia and i want to put it on the road,thank you in advance

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Berta

In this case, I recommend contacting the KAIPAN factory directly. www.kaipan.cz or kaipan@kaipan.cz

Datum
Vložil
Titulek

1,8T starý typ

Ahoj dostal jsem od známého W Passat 1,8T starý typ uvažuju že si postavím brutální malotraktor na traktoriady ,na kolik se dá vytáhnou výkon u této strožitnosti? plyn je přes lanko,jinak má najeto 200000km a je v dobrém stavu.Moc díky za info.

Datum
Vložil
Titulek

Re: 1,8T starý typ

Napis kod motoru, bez toho to nepujde.
A to lanko mne dost udivuje, ale fakt nevim.
Pokud mas EA113, tak zalezidost na tom, kolik do toho chces dat, protoze ten motor vydrzi fakt hodne, rozhodne vic, nez tvoje penezenka.
Dej vedet, prijedu se podivat na traktoriadu :-0

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: 1,8T starý typ

Díky moc za info typ motoru, je to 1,8T kod : AEB.jestli je to Passat 1998?

Datum
Vložil
Titulek

Kaipan 16

Zdravím, staví někdo kaipan 16?
Budu rád za rady,zkušenosti..
Eliasbohumir@seznam.cz

Datum
Vložil
Titulek

Re: Kaipan 16

Jen info aby dotaz nezůstal bez odpovědi :
V této skupině snad všichni současní vlastnici K16 koupili stroj hotový. Ti se ale do této složky nedívají. Pokud Vás zajímají provozní zkušenosti, vyzvěte je prostřednictvím zprávy v "Novinkách". Zkušenosti ze stavby K14 ale i dalších se dají aplikovat pouze všeobecně.
O nových strojích a jejich stavitelích se dozvíme většinou až po zprovoznění, pokud mají zájem účastnit se nějaké z našich akcí.
Pokud ale máte dotaz konkréítní, zkuste to znovu dát ho sem, on někdo odpoví.
Stavbě zdar - tak ať se někde brzy potkáme. K

Datum
Vložil
Titulek

zadní koncová světla

Ahoj, neměl by někdo na půjčení zadní koncová světla, popřípadě koupím za nějakou dobrou cenu? Nedaří se mi nic sehnat. Na typ Kaipan 14.

Datum
Vložil
Titulek

Re: zadní koncová světla

Zavolej mi na 602457184 zařídím

Datum
Vložil
Titulek

KAIPAN 57a

Ahoj dodělávám 57edmičku a nepatrně mi těče trubička od spojky u válečku na převodovce,už jsem vyměnil gumičku a váleček a když stojím na spojce tak se časem objeví kapka kolem trubičky,už mě to přivádí k šílenství ....řešil to někdy někdo nějak, zétra du na evidenčku.Díky za info....

Datum
Vložil
Titulek

Re: KAIPAN 57a

Tak jsem to vyřešil (rozřezal starou koncovku na staré trubce a zjistil že jen přimáčklá bez těsnění pokud se při odvzdušnění nepatrně protočí trubička v koncovce nikdy už nebude na 100% těsnit),zachránil mě soused Uřezal jsem to a trubičku mi natvrdo zaletoval stříbrem do koncovky. a hotovo těsní.

Datum
Vložil
Titulek

Kaian14-montaz střechy

Ahoj, může mi někdo poradit?Sháním čelní sklo a střechu včetně montáže na Kaipan14.diky moc za radu

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER