POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

DVD s návodem

Zdravím, uvažuju o stavbě 14ky, ale nejsem si stále jistý, je možné někde zhlédnout DVD s postupem? Nebo je jen k zakoupené stavebnici? Rád bych věděl do čeho jdu...

Datum
Vložil
Titulek

Kontakt

Koupil jsem stavebnici na K57 a sháním Kaipanistu v Brně, kterého bych mohl požádat o nějaké rozumy. Kontakt na mě martinva635@gmail.com.

Datum
Vložil
Titulek

dotaz na výfuk K 14

Ahoj nemá někdo upravený tlumič výfuku na Kaipan 14 ?( motor favorit 136 i ) nebo nápad na dobrý zvuk ,je to moc tichý

Datum
Vložil
Titulek

Re: dotaz na výfuk K 14

Ahoj. Vyhodil jsem ten prostredni dil v tunelu - nejpreve proto, že jsem ho nemohl usadit tak, aby nedrncel a ze budu pokrčovat. Nakonec byl zvuk tak pěkný, ze jsem to zanechal. Na volnobeh ma hluboký zvuk a i vyse to jde. Tedy porad jenom cist trubka a pouze tlumic u nadrze.
A můj dotaz.
Neumite nekdo udělat bocni zavetrne clonky na boky oken .?
A take neco jako bocni dveře- na K 14 ?
P.s. vim, že me spravne ma ofukovat vitr, ale zene tuhne krk a mě koleno - a lepsi uz to nebude:))

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: dotaz na výfuk K 14

Ahoj ,moc děkuji za radu .Uvažoval jsem vyhodit zadní tlumič ale ten prostřední půjde lepší .No a s větrem asi nic neuděláš ,jen se obléknout. Ale možná česká hlavička na něco přijde ,nezoufej.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: dotaz na výfuk K 14

Ahoj Honzo ,střední díl jsem demontoval a máš pravdu zvuk se hodně zlepšil ( tedy myslel sem si že to bude řvát ! ) ale zvuk je decentní ,že ho nechám asi i na STK . Děkuji ještě jednou za radu čau Honza 1010

Datum
Vložil
Titulek

návod Kaipan 47

Dobrý den,

koupil jsem již sestavený Kaipan 47 (jeden z posledních modelů vyrobených ve 2001), na kterém je třeba provést několik úprav (mj. na elektroinstalaci). Současná situace mi bohužel neumožňuje získat nějak operativně návod k sestavení, který mají ve Smržovce v posledním papírovém vyhotovení.

Neměl byste náhodou, prosím někdo jeho elektronickou verzi návodu?

Děkuji za pomoc a přeji příjemný zbytek dne.

Jakub

Datum
Vložil
Titulek

Re: návod Kaipan 47

Kdyžtak se ozvi na havlikmi@seznam.cz

Datum
Vložil
Titulek

Motor Kaipan 14

Prosím, zda by mi někdo poradil jak a hlavně kde na kaipanu 14 nechat vylepšit motor. Dík. tel.775 670 785

Datum
Vložil
Titulek

Re: Motor Kaipan 14

Ahoj Martino, no nechvátal bych.

Datum
Vložil
Titulek

K57 - schema elektriky

Ahoj,

nemate nekdo schema elektrickyho zapojeni pro Kaipana 57?

V listopadu mi behem cesty uplne zhasl motor a od te doby auto stalo v garazi. Kdyz jsme se k tomu s brachou dostali, tak jsme zjistili, ze palivova cerpadla necerpaji po prepnuti prepinace na zapalovani (ale starter se pak tlacitkem roztoci, motor jen nenaskoci). Hledali jsme, a pak jsme u jisticu nasli odpojeny kablik. Jenze ted nevime, kam ten kablik patri. Nasli jsme tam neosazeny konektor se 6 koliky, a kablik nejspis patri tam, ale nedokazali jsme se vratit do puvodniho stavu. Na jednom z tech koliku je +12V, zda se konstantne, a na tech ostatnich prozatim nic, at je zapalovani nebo ne. Motor jsme zatim startovat nezkouseli, protoze mezitim take chceme vymenit dve hadice.

Vsechny pojistky se zdaji OK, vsechna relatka spinaji. Mozna by pomohl sken ridici jednotky u mechanika, jinak nevime, co jeste zkontrolovat, tak prozatim shanime to schema. Prosim prosim... :)

Diky, Dominik & David

Datum
Vložil
Titulek

Re: K57 - schema elektriky

Zkus Patrika ten s Vaším tátou tohle už myslím řešili. Kai Čert

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: K57 - schema elektriky

Mluvil jsem s Martinem. Máme schémata a máme to vytrasované. Zatím to vypadá tak, že je buď prerušenej vodič mezi řídící jednotkou a relém palivového čerpadla, anebo špatne měřim kontinuitu a je špatná řídící jednotka. Ani jedno se mi nelíbí. Vyměnit ŘJ je snadný, ale máme tam vytuněnej profil...

Zkusim se zeptat Patrika. Díky za tip!

Datum
Vložil
Titulek

Re: K57 - schema elektriky

Když mi pošleš adresu, tak Ti schema pošlu. Michal . kaipan@kaipan.cz

Datum
Vložil
Titulek

Re: K57 - schema elektriky

Dominiku podařilo se opravit? Kai Čert

Datum
Vložil
Titulek

Nestartující 57

Ahoj,

Celé léto řeším vynechávání naší 57. První projevy byly vteřinové výpadky výkonu během jízdy, kdy na zlomek vteřiny jako by přestal reagovat plyn a auto bylo zadýchané. Větší projev nastal tehdy, kdy auto prostě chcíplo za jízdy a přestalo úplně reagovat. Po odtahu následovalo zkoumání. Při pootočení klíčkem prostě nic, ani startér. Jelikož neseplo ani palivové čerpadlo tak bylo vyměněno, vyměněny komplet kabely k němu včetně koncovek. Vyměněny všechny svíčky a cívky - nastartovalo a zdálo se že dobré. Ale hned první cesta to samé - auto během jízdy najednou zhaslo a už nenaskočilo.

stáhnul jsem VAG s následujícíma chybama:
17931, 18057, 16825, 18058, 17947, 18010, 16396, 16712, 16717, 17069
Readiness: 0000 1000

Napadla mě ještě váha vzduchu nebo imobilizer, v nejhorším řídící jednotka, ale to už vážně jen hádám.
Dokáže někdo poradit?

Předem díky za jakékoli nápady ;)
Tomáš

Datum
Vložil
Titulek

Re: Nestartující 57

Oprava - startér je teď kvůli baterce ale prý předtím točil, ale motor prostě nechytne. (Už to je pár týdnů co jsem to řešil já tak jsem zapomněl ;))

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Nestartující 57

Ahoj
Zkus vyměnit motorové relé. Nic jiného mě nenapadá. Pak už jen tu ŘJ a nebo palubní desku.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Nestartující 57

Mne se stavalo, ze obcas auto nechtelo nastartovat, a to se ani starter neotocil. Pouze bylo slyset sepnuti relatka pro starter. Vypozoroval jsem, ze se to deje jen kdyz je horka pristrojovka; tzn. po delsi jizde ve v teplem pocasi na slunci.

"Opravil" jsem to tak, ze jsem vyndal budiky a prepajel vsechny vetsi spoje. Od te doby startuje spolehlive.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Nestartující 57

Může to být milion věcí. Zkus například ukostření motoru.

Datum
Vložil
Titulek

K14 aneb K57 - par otazek

Dobry den.
Predem se omluvim za pravopis protoze cesky sem se ucil asi pred 35 lety z vecernicku a ceskych komedii, a take chybi mi ceska klavesnice w pocitaci.
Bydlim w Polsku a zaujal sem se Kaipanem. Loni sem byl na navsteve u p. Hradskeho, a jsem skoro jistej ze si ho poridim ale neni to jeste rozhodnute, ktery model to bude. Pan Hradsky mi mnoho vysvetlil ale nicmene chci se obratit na praktiky.

K14 zda se mi o moc jednoduchsi ve stavbe a take asi dva krat levnejsi ale taky poteseni z jizdy bude 2 krat mensi.
Chtel bych si ho postavit vetsinou z novych soucastek az na pohon a par dilu napravy, nadrz a podobne.
Do zadu bych chtel kotoucove brzdy (mely by se tam vejit brzdy z Golfu 2 nebo 3).
Nevim na jaky motor Favorita bych se mel soustredit w hledani darce soucastek? S katalizatorem nebo bez?
Z toho co vim musi to byt Favo registrovane w cesku (to neni problem, mam możnost si to usporadat). Nejdriv bych ho chtel postavit, otestovat ve Smrzovce a registrovat v Polsku, a pak si muzu delat upravy na motore a podobne. W Polsku mame STK kazdy rok a divaji se taky na vyfukove plyny.
Ostatecne si to muzu i nechat na ceskych SPZ.
Mozna mate skusenosti s ekopoplatkem, musim si ho zaplatit gdyz si ho koupim aneb muzu to predelat a exportovat bez toho.

Chtel bych se take zeptat na ram v komaxitu. Je to fakt nutna antikorozni ochrana nebo to staci dobre natrit gdyz to stejne jezdi hlavne v lete? Stejne se pak do toho komaxitu vrta pri montazi plechu.

Nejsem vyucenej automechanik a trapi mne jestli je to fakt mozny postavit s malou pomoci v garazi bez zvedaku a jerabu?

Jestli jde o K57 bych chtel vedet jaky pohon by to mel byt? Ktere auto bude k tomu nejlepsi? Jelikoż je tam prevodovka ze Sierry tak asi by tam mela jit zadni naprava, diferencjal a hridel take ze Sierry. Co z predni napravou a rizenim?
Nejlepsi by to bylo mit celou karu ale Sierra uż je pomalu youngtimer a jsou take dost drahe.
Vice casu se asi take hleda soucastky pro K57 nez K14.

Chtel bych znat Vas pohled. Jiste mate mnoho skusenosti a rad bych vedel vice, a co dela nejvice problemu na stavbe obou modelu.

Można take vite o nejakem nedokoncenem projektu, o tom jsem taky uvazoval.

Predem dekuji

Michał

Datum
Vložil
Titulek

Re: K14 aneb K57 - par otazek

U Kaipanu 57a je ze Sierry jenom převodovka a diferencial. Motor a brzdy jsou ze Škoda Octavia 1,8t. (typ "AUM")

Datum
Vložil
Titulek

Berta

Gde se nalazi broj šasije na kaipan 14?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Berta

Broj šasije je na okviru ispod prednje haube

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Berta

Please if you cold send me picture where the number Is as my text is poorly translated from your lnguage and are you familiar with the procedure of obtaining documentation from manufacturers required for registration as i hawe no papers or engine,Kaipan 14 is located in Serbia and i want to put it on the road,thank you in advance

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER