POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Kaipan 57a

Díky Vám za info.Dnes se mi podařila sehnat druhá převodovka ze sierry(bohužel netuším z jaké)ale sundal jsem mezipřírubu a podle měření pasuje jak délkově tak rozteč šroubů k motoru.Čím se liší ty Dieslové(delší tisícihran?)Už mám upravenou a nachystanou tu Scopiackou 2,0Ohc ale raději bych použil tu co mi dnes dones za flašku.(protože má málo najeto-ležela 20let jako rezerva na traktůrek).Ale pokud jde převodovka časem vyndat bez motoru tak je to asi jedno.Spasovávám plasty v Lednu dou na Lak,šupnout tam Motor-jaro se blíží.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Kaipan 57a

ta dieslová má delší mrkev, jak píšeš.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Kaipan 57a

Tak protože nemám rozměr té správné délky mrkve,tak jsem dneska složil převodovku s motorem(sice bez spojky a středového jehlového ložiska)ale když to šlo bezproblémů do sebe sešroubovat na doraz tak je asi správná?Díky Vám Všem za info.

Datum
Vložil
Titulek

Kaipan 57a

Zdravím všechny a prosím o radu.
Doskládávám letošní model 57a 1,8T110kw a chybí pár posledních věcí: spojková sada co pasuje mezi motor 1,8 a převodovku Sierra,Které konkretně horní čepy Ford transit pasují(už mám dvoje na nic).Předem Vám moc děkuji za odkaz nebo upřesnění kde objednat.Ještě jednou díky Soušek.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Kaipan 57a

Ahoj Martine, pokud máš výkon do 200PS můžeš použít sériovou spojku, ale lamelu musíš mít se středem na Ford Sierra.
Máš přeci převodovku ze Sierry, takže ti to musí pasovat na mrkev. Vše určitě koupíš ve Smržovce v Kaipanu. Pokud chceš zvyšovat výkon tak spojku poptej na www.renovak.cz, ale počítej že jen spojkou to nevyřešíš. Budou ti odcházet i ostatní komponenty. Vím o tom své, mám výkon 305 PS a 488NM. Horní čepy bych poptal taky u Kaipanu. Nový model Kaipan 57a má nové nápravy a my neznáme detaily.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Kaipan 57a

Moc díky za info už jsem poptal v Kaipanu už jen čekám snad dorazí brzo.Výkon mám uplný základ 110kw.Převodovku jsem sehnal ze Scorpio je tam stejná jen má eln.snímač tacho.

Datum
Vložil
Titulek

K57 ztráta výkonu

Ahoj všem.
Mám problém se ztrátou výkonu při zátěži. Nejdříve jsem měl díru při 3800 ot/min a pak dobrý - dal jsem čerpadlo do nádrže odpovídající 1,8T RS, vyměnil ventil N75. Potom to jelo na 1 a 2 jak to snad ještě nejelo, při 3 ztráta výkonu cca ve 4300 (záleží jestli je rovina/kopec) při 4 a 5 to jde samozřejmě dolů. Z výfuku jde přerušovaný sykot, žádné střílení atd. Diagnostika hlásí váhu vzduchu 16487 - vyměnil jsem váhu se Šonym a stejný. Všiml jsem si, že ve spoji trubky odvětrávání kliky 06A 103 213F a Tkusu to je mastný, tak jsem to rozebral, zda není příčina tam a nic. Pravděpodobně mi tam něco v minulosti ukáplo a časem se to zasvinilo. Já už fakt nevím? Měl někdo tento problém.
Díky L 603 559 851

Datum
Vložil
Titulek

Re: K57 ztráta výkonu

buď díra někde v trubkách nebo čerpadlo, jestli máš všechny trubky v pohodě, zkus dát přídavné čerpadlo do serie s tím co máš v nádrži, to umí dát množství ale asi ne tlak.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: K57 ztráta výkonu

Tlak se dá změřit tak, že na vstupu do palivové lišty sundáš benzínovou hadičku a vložíš tam T-kus, kde pak nasadíš normální manometr z rozsahem 0-4bary. V liště by měl být tlak cca 3 bary za předpokladu, že máš sériový redukční ventil, který je na konci palivové lišty. Určitě jak psal Patrik tak překontroluj všechny hadice od turba přes intercooler do sání. Sám jsem měl kdysi podobný problém, kdy jsem měl hadici omotanou nějakou izolačkou, aby se mi neprodřela o rám a přesně pod tou izolačkou mi ta hadice praskla. Na místě to vidět ani cítit nebylo jen když jsem se rozjel tak to nejelo, protože mi tlak utíkal ven ze systému. Komplet jsem sundal všechny hadice a kazdou prohlédl až jsem na to přišel. Koukni ještě na turbo jak je tam z boku to táhlo ovládaný ventilem N75. Jednou se mi stalo, že mi matička na táhlu povolila a veškerej tlak se mi ztrácel. Takové rychlé, amatérské nastavení je, že tam necháš 1mm vůli zajistíš kontramatkou a zakápneš barvou. Předpokládám, že svíčky máš nové, já najedu tak max. 10000km a je po nich. A překontroluj rozvody.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: K57 ztráta výkonu

vidis, ty svice me nenapadly, to by taky mohl bejt problem.

Datum
Vložil
Titulek

Re: K57 ztráta výkonu

Pozastavil se někdo nad tím že diagnostika hlásí váhu vzduchu ? Aby jednotka poznala vadnou váhu vzduchu musí být tato elektricky zcela v řiti - zkrat, přerušení. Nebo vadná kabeláž. Všichni víme že unavenou váhu jednotka nepozná. Auto často kvůli unavené váze padá do nouze, ale pokud je váha elektricky v pořádku, jednotka nic nepozná. Měl jsem několikrát vadnou váhu, ale nepamatuju že by to jednotka někdy dokázala rozpoznat. Pokud na váze jednotka hlásí chybu, tak tam ta chyba je a je zásadní.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: K57 ztráta výkonu

Mílo, ono si to žije tak nějak vlastním životem. Já měl letos závadu, když jsem byl v Mostě, že mi auto přestalo jet. Diagnostika mi nahlásila špatnou váhu vzduchu. Dal jsem novou váhu vzduchu a to samé. Nakonec to byla díra v hadici pro blow off ventil. Záhada !

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: K57 ztráta výkonu

Váhu jsem vyměnil a nic. Vyndal jsem i tunning čerpadlo z HPP z nádrže a dal originál kpl koš 1.8. RS z auta, které prokazatelně jelo než zastavilo o strom a nic. Musím ale přiznat, že teď nic nedělám, jak mě mele práce. Nějak to snad do jara vybojuji.
Moc díky za reakce. L

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: K57 ztráta výkonu

Zdravím, asi stejný problém. Dříve to jelo ..., teď na pětku 160 a dál netáhne. Diagnostika vše O.K.. Vyměnil sem palivové čerpadlo + filtr, váhu vzduchu, turbo + seřízení obtokové klapky,průtok oleje do turba (jestli se nepřidírá), ventil regulátoru plnícího tlaku + kontrola redukčního ventilu v liště i s průtokem do lišty. Také díky za radu - vyměním svíčky a půjdu po hadicích ke klapce + tlak v liště. J.

Datum
Vložil
Titulek

Aero uzávěr nádrže

Ahoj, tozo uz bude hodne laicky dotaz.
Videl jsrm na fotkach, ze mivate na Kaipanech pekny uzavery.
Samozrejme ho chci taky :)).
Ja koupil Kaipana z 2.ruky a mam pred hlavni nadrzi jeste takovou malou. Odhaduji bezpecnostni.
Kdyz davate aero uzaver, to ji vyhazujete a jdete primo hadici dolu, nebo je treba to na tu malou nejak nabastlit .?
Děkuji

Datum
Vložil
Titulek

Re: Aero uzávěr nádrže

Používá se obojí. Ta malá nádrž je originál Favo a je tam kvůli odvzdušnění nádrže při tankování. Když ji vyhodíš bude ti vzduch z nádrže ucpávat hadici - bublat proti. Kdo to tak má poznáš při tankování - zdržuje. Já mám aero připojené k té nádžce přes mezikus, který je vyšší než matice na hrdle nádžky a teprve do něj je přes kastli přišroubovaný tuningový uzávěr. Průchozí díra má tedy dva průměry, část jen na hrdlo a část větší neš matice nahrdla. Samozřejmě bylo potřeba také hrdlo se závitem zkrátit, aby ta sestava nebyla moc vysoká. Krom vloženého mezikusu je vše origo a funguje jak má.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Aero uzávěr nádrže

Ahoj. Dostávám se na to až po roce. Vzaly mě tak zda, že jsem nemohl pod auto. Tak snad až teď.
Díky za rady, ale trochu nechápu.
Tu hadici na nádržku dáváš dovnitř, nebo vně.?
Navíc jsou v ní 2 diry po zamku na zapadky.
Čím jsi jen zalepil.?
Nebo nedas telefon, že bych zavolal.?
Děkuji a měj se H.

Datum
Vložil
Titulek

Pneu 15, nejmensi ET

Ahoj. Tak me muj Kaipan 14 tolik nadchnul, ze ted zase resim gumy. Koupil jsme ho na 14 / 165 ktere vubec nejsou v TP a zezadu to vypadá priserne.
Takze bych to rad dal na 195 / 15, ktere dle TP mohu.
Chci se jenom zeptat na vhodne disky - jake ET, aby to nezky vypadalo a aby v zatáčkách nedrhnuly predni kola.
Nebo jsem chtel dat podlozky...
Ale kdyz pujdu do novych rafku tak bych radeji volil to male ET.
Dekuji a hezke pojezdeni, je nadherne


Datum
Vložil
Titulek

Re: Pneu 15, nejmensi ET

ET doporučujeme 35 až 38. Pneu 195x50x15.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Pneu 15, nejmensi ET

Dekuji, vice rozšířit by to uz nešlo .?
Těch 35 je maximum .?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Pneu 15, nejmensi ET

Ahoj, já tam mám podložky 2,5cm ve předu i vzadu. Měl jsem tam 15 kola a teď už mám 16.
Máš spoustu dotazů :-D Odkud jsi? Jestli chceš, tak se můžeš ke mě přijet podívat a pokecat nebo se někde sejít ;-) Jsem z Krupky. Můj tel.: 602758421

Datum
Vložil
Titulek

K14 - max. rychlost s motorem 136

Ahoj vsichni s K- 14. Mohu dotaz - kolik mam na rovince z Kaipana dostat, abych si mohl říci, ze mi to dobře jede.
Mam motor bet uprav 136, sportovni sani - hribecek primo na karburatoru, vyhozenej stredni dil vyfuku. Novej rozdelovac,
novy rozvody. Zvetsil jsme trysky na 95 /130. Je fakt ze nemam kde zmerit kompresy.
Čtyřku roztahnu na 135km/h, ale 5 na 140 leze snad pul hodiny.
Z mirneho kopecku a jakz tak 145.
Pritom i trojku vcelku ochotne vytocim na 6000ot.
Motor jde dost blbe vyndat tak se mi do hlavy moc nechce.
Je mi jasné, ze by to chtelo hlavu o 1 -1,5mm dolu.
Hledam vsak neco mene praceneho.
Diky zarady. Honza

Datum
Vložil
Titulek

Re: K14 - max. rychlost s motorem 136

....ještě:)). Ten filtr hribecek je pěnovy za 310,- Kc.
Prý to s mým najezdem 2000km/r stačí, když ho budu měnit třeba 2x do roka.
Nebo to chce bavlnu od KN, aby nárůst výkonu byl znatelný.
2/
Když už jsem u toho : Hodně muziky za málo práce...
Napadlo mne odpojit predehrev saciho potrubi. Jezdíme v létě, takže nějaká kondenzace... a to ze je lepší chladnější vzduch je jasné.
Můj dotaz zní, jestli jste to někdo nezkoušel a jestli je to znát.
Testuju to stále dle max. Rychlosti ale za dnešního provozu než se dočkám prázdný silnice je vcelku duška.
Děkuji

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: K14 - max. rychlost s motorem 136

Ahoj Favoritů jsem měl několik Formana 50kw r.v.93,ale nejvíc asi jezdila ůplně první 136 z r.v88 tam byl rozdíl super.Někde jsem viděl knížku dobové ůpravy Grada nebo kdo to vydal.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: K14 - max. rychlost s motorem 136

Ahoj. Ja mám 46kW z r. 1990. To fakt tento motor 136 jel lepe nez ten 50 kW .?
Nejede se mi s tim špatně.
Trojka roztahnu na 120km/h na 5500ot. 4 na 135km/h .
Štve mne ale ta 5, ze rychlost spíše padá.
Nebo neni to tak obrovsky aetodynamicky odpor otevreneho gabria ?
V podstatě me zajímá, jestli to ma jezdit s neupravenym motorem lépe, abych se nehonil za necim co nejde.
Dekuji

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER