POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: EURO4

To oznacenie je pekne ... bude to nastupca 57-cky? tusi sa uz, na akom motore bude postaveny?

Aaa este jedna OT otazka ... mam cez 2m. da sa ram kustomizovat? (predlzit o 10-15 cisel) ?

Diky

Matos

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: EURO4

Už se ví z čeho, ale to oznámení je na panu továrníkovi Hradskému. A i 2 metrový chlap se tam vejde. Jsou i takoví. Bude to nástupce 57, takže replica lotusu 7.

Datum
Vložil
Titulek

Re: EURO4

Heh to mi tvrdili aj o Opel Speedster a na autosalone ma potom z neho pratali co najrychlejsie z neho von, lebo som trcal cca 20 cisel nad predne okno a pytal som si do toho auta helmu, aby mi musky nelietali do zubov :-D

MS

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: EURO4

Kdysi jsem si jel objednat padesátsedmu. Nevešel jsem se jednak kvůli velký prdeli a jednak že měřim 197 cm. Nakonec jsem objednal čtrnáctku, ale stejně jsem do ní musel zhubnout.
Dneska když jsem do toho trošku proniknul a ten auťák trošku znam, tak jsem si jistej že bych dokázal tu padesátsedmu upravit tak abych se tam vešel.

Datum
Vložil
Titulek

Favorit - zdroj náhradních dílů

Pánové, pokud ještě mohu, mám další všetečnou otázku, týkající se náhradních dílů. Jelikož je obvykle Favorit v dost opotřebovaném stavu, odkud jste obvykle brali nové náhradní díly, který zdroj se Vám nejvíc osvědčil - internet. obchody, místní škoda servis, něco jiného?

Na internetu je dodavatelů dost, jakož i výrobců dílů. Mimo originální Škoda díly (které ale bývají nejdražší), osvědčil /neosvědčil se Vám některý konkrétní druhovýrobce? Viděl jsem díly od Delphi, Moog, Starline, Bosal, noname apod. ale v dost velkém cenovém rozptylu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Favorit - zdroj náhradních dílů

Ahoj. No já jsem se snžil vše brát originál. Je to lepší a pak se pod tím nebudeš pořád válet. Hlavně nikdy neber starline. To snad dělají z nějaké oceli co zbyde a plastové díly odlejvají z kýblů od barev. Já jsem vše udělal z nových dílů. Nic z toho favorita původního jsem nedal. Jen techničák jsem použil.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Favorit - zdroj náhradních dílů

Pro nejdůležitější díly ber origoš ŠKODA - benzín pumpa, alternátor, starter, rozdělovač, brzdy,těsnění pod hlavu, o motorových částí ani neuvažuj , atd
Ze zkušenosti ty neorigoše odejdou viz 2 pumpy za sebou Koštickej, starter Tuma atd.
Pak se ti to ušetření prodraží, protože koupíš stejně originál Jestli chceš ušetřit tak rači zrepasuj starší originál.
Luboš

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Favorit - zdroj náhradních dílů

Díky za tipy. Naštěstí, tyhle díly mám v pořádku (motor je jen tak tak zajetej), spíše pátrám po dílech podvozku, řízení apod., které stihly vespod zrezivět.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Favorit - zdroj náhradních dílů

Úplně mimo téma - zaujalo mne Vaše jméno - neděláte náhodou v SachsenFonds? Pokud ano, pak se známe - dělal jsem pro Vaši firmu na jednom projektu v letech 2005 - 2006 (ten projekt začínal na A a firma, kde jsem tenkrát pracoval, začínala na R)

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Favorit - zdroj náhradních dílů

Ano, je to tak. Pokud budete mít chuť, napište mi na mail robert.pastuszek(zavináč)seznam.cz, rád s Vámi pokecám o Kaipanu.

Datum
Vložil
Titulek

Favo převodovka

Tak a ještě jeden dotaz. Tak jak jsou fabricky rozdělené převody, téměř se nedá ani zařadit 5. stupeň aby to motor utáhl. Pokud jste tedy měnili 5. (a asi i 4.) stupeň za kratší, podělíte se o info odkud kratší převody máte, popř. kde tuhle úpravu převodovky dělají?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Favo převodovka

Právě řešim opačnej problém.Mám zkrácenou převodovku a s motorem který mám teď v autě jezdim stále na 4 a 5 rychlostní stupeň.Na dálnici mi při 165km otáčky zpadnou do omezovače a auto víc nejede i když by při těžšim převodu jel stále dál.Když budeš mít zájem,tak převodovku budu prodávat.Jedná se hlavně o stálý převod který se používal na okruzích pří Pick up freestyle seriálech.Molibdenové synchronní kroužky atd.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Favo převodovka

Tady je to co člověk to názor.
Pokud máš neupravenej motor a normální stálej převod 3,96 tak na pětku zapomeň.
Když dáš stálej převod z pickupa 4,16 nebo 4,24 je to lepší, ale pořád bude rychlejší čtyřka.
Potom existuje něco okolo 4,4 - bylo to z elektromobilu Favo a nedá se to sehnat.
Potom bejvá k sehnání 4,5 - ten je dost běžnej ale už je to zakázkový tak je to dražší.
A to co ti nabízí Šimi je na zakázku dělanej 4,86 (má to ode mně) .
Další cesta kterou se dal třeba Čert je zkrátit jenom pětku.
Je to alchymie.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Favo převodovka

Chlapi, díky za nápady. Motor mám poladěnej od Sportmotoru (snad prý 56kW) a na 1,2,3 a snad i 4 to táhne přijatelně. Jen ta 5 je tam jako bych s tím chtěl jet 200. Takže o stálém převodu jsem neuvažoval, spíš jsem se zajímal jen o tu 5ku. Nemáte prosím nějakej kontakt na Čerta?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Favo převodovka

Kai Roberte. Kontakt na mě martin.skoda(zavináč)aet.cz nebo +420 603461763. Pravdu mají oba (Šimi i Lopatěv). Záleží na použitém motoru :). Na tvůj výkon motoru bych doporučil minimálně stálý převod 4,4 možná by vyhověla i jen ta kratší 5ka. Dělali mi ji v TOMMÜ a umí obě varianty.
Kai Čert

Datum
Vložil
Titulek

Jak se jej zbavit?

Mám dotaz, který jste museli již řešit všichni. Když už budu mít favorita bez kol a náprav, jak se jej zbavit? Jak jste jej odvezli vy, předpokládám že bude asi obtížné jej jen tak po zemi vyvléct na odtahovku, mají tedy tyhle firmy nějaký vlastní podvozek, na který se kastle naloží a po něm natáhne na korbu? děkuji předem za zkušenosti.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Jak se jej zbavit?

Když to vezmou čtyři CHLAPI do teplech a posaděj to na trochu bytelnej běžnej vozejk , tak to odvezeš do šrotu a tam už většinou maji ještěrku , bterou Ti to sundaj vidlema.Tak jsem to řešil já.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Jak se jej zbavit?

My jsme přijeli s kontejnerem , spustili jsme ho na zem. Předek jsme tam normálně ve dvou nadhodili a pak jsme to prachsprostě celý odpajcrovali dvouma trámkama. Bylo to tam ve dvou za pět minut.
Jinak ve dvou lidech se dá ta kastle normálně kutálet - takhle jsme jí přemisťovali po zahradě.

Datum
Vložil
Titulek

Levné přitvrzení zadních tlumičů

Jelikož jsem se z posledního srazu vrátil s totálně prošoupanými zadními podběhy, musel jsem se okamžitě pustit do následující úpravy.
Vzhledem ke své vrozené šetrnosti ( hraničící s lakomstvím) jsem okamžitě zavrhl variantu nákupu speciálních tvdších pružin.
Takže jsem vymyslel jinou variantu, a myslím že jsem postupoval velice..., velice..., no velice dobře.
Demontoval jsem tlumiče a pružiny jsem zkrátil o 1/3, tedy o čtyři závity. To je asi o 10 cm. Konce jsem nahřál autogenem a sklepal aby pasovaly do pukliček.
Koupil jsem sadu horních pukliček za 70 kč a v kůlně jsem našel kus tenkostěnné sedmdesátkzy trubky. Z trubky jsem nařezal 10 cm dlouhé kusy a navařil zezhora na pukličky.
Pak jsem to znovu složil. Péro - guma - puklička s navařenou trubkou - normální puklička - matka.¨
Namontoval jsem to. Když si zahoupu, hodně to ztvrdlo, ale ještě jsem se nesvezl - je hnusně.
Celkové náklady 70 kč.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Levné přitvrzení zadních tlumičů

Bravo !
Je vidět, že ani v tomto nepřívětivém počasí nezahálíš a ladíš svůj vůz k technické dokonalosti hraničící s futuristickou budoucností. Zároveň nás utvrzuješ s příbuzenskýmí vztahy se strýčkem Skrblíkem a dědem Molierem. Neboť je všeobecně známo - Harpagon je nesmrtelná postava lakomce, který kvůli penězům dokáže podstoupit snad vše, dokonce i okrádat svoje vlastní děti ...

Jinak postup péro - guma - ... - matka - je jistě správný. V tom počasí se nic jiného než houpat nedá, teď když to ztvrdlo. A navíc. Za ty prachy....

Datum
Vložil
Titulek

Re: Levné přitvrzení zadních tlumičů

Ahoj, prosím Tě co tam máš za pružiny ??? Já mám spíš opačný problém..... zdá se mi ten zadek hrozně tvrdý.....cítím každý hrbol na silnici. Už jsem taky přemýšlel o zkrácení pružin.

Datum
Vložil
Titulek

Tachoment

Ahoj Kaipanisti, jelikož už mám taky objednanou stavebnici K14 (tímto zdravím do Smržovky), tak momentálně z dlouhé chvíle zatím řeším blbiny a jedna z nich je palubní přístroje. Jelikož se mi hrubě nezamlouvají ty původní, chci se zeptat jaké alternativy tachometru jsou k dispozici. Ostatních přístrojů je všude hafo, ale tacháče až zas tak ne (tedy kromě motocyklových), a ještě u nich není popsaný způsob napojení, předpokládám ale, že to na původní Favoriťácký náhon to asi nebude ukazovat co by mělo. Jak jste řešili vy tuhle záležitost (tedy pokud ji někdo řešil)? Nějaký odkaz na e-shop by byl super.

No a další designová otázka, kde je k sehnání nějaké pěkné víčko nádrže? Osobně mám představu o šroubovacím hliníkovém (klidně bez zámku), ale zatím nevím.

Děkuji za inspiraci.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Tachoment

Ahoj Roberte. Víčko nádrže jsem řešil tuningové a mají ho od 15-20 stovek. Dnes jsem měl v ruce sparco a bylo úžasné a za 1875,- korun. Přístroje jsem dal ze škoda 120 s těma chromovejma rámečkama. Tak makej ať brzo jezdíš.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Tachoment

Ahoj,víčko nádrže jsem koupil SPARCO,dá se objednat se zámkem,nebo bez a maj v nabídce chromované,hliníkové,leštěný hliník a v různých barvách.Zadej do vyhledávače víčko nádrže-Sparco.Tachometr jsem montoval motocyklový.Vše je v jednom budíku,mám ho před volantem,tudíž stále na očích,digitální a sdružuje rychlost,otáčkoměr,palivoměr,hodiny,maximální dosaženou rychlost,čas jízdy,stopky,nastavení upozornění maximálních otáček motoru atd.To vše elektronicky ovládané a za pouhých 3.600,-Kč.S českym návodem.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Tachoment

Ten budík najdeš na www.bikerscrown.cz a má označení Acewell ACE 2853AF a je voděodolný.Jsme tři,kdo je máme už namontovaný.

<< 31 | 32 | 33 | 34 | 35 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER