POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

Re: kotouče na K57

Přední kotouče na Kaipan 57 se používají Ford Sierra průměr 238 mm (240)

Datum
Vložil
Titulek

Střecha a dveře

Můžete mi někdo poslat fotky jak spojit dveře se střechou. Dveře mám a střechu chci dělat a pořád nevím jak, jestli zip nebo jenom přesah střechy. Dík Bery

Datum
Vložil
Titulek

Re: Střecha a dveře

Já jsem to mněl udělaný jenom tak, že jsem dveře zasouval mezi dvě chlopně. Jenomže jak se ta střecha za jízdy nafukuje jako balon, tak se mi někde okolo 120 začaly nad dveřma dělat škvíry. Jezdil jsem s tím nejvíc 130, což byl docela vopruz.
Hledal jsem nějaké řešení. Skoro všichni používaji zipy. To určitě funguje bezvadně, ale když sedíš vevnitř zapasovanej v sedačce jak vyvrženej vorvaň a ještě máš u toho za sebou zapínat zip... Jednou rukou to nezapneš, musíš se k tomu natahnout.
Nakonec mi pani co má vedle ve vesnici čalounictví přidělala na dveře takový kožený chlopně se sucháčem a našila mi sucháč na střechu. Udělala mi je zevnitř, tak aby tam nestrašili a je to z tvrdší kůže aby to vydrželo přimačklý ke dveřim a neplandalo to když jedeš se samotnejma dveřma bez střechy. Funguje to fakt bezvadně a je to jednoduchý. Testoval jsem to skoro ve dvoustovce a nedělá to nic.

Mimochodem je mezi náma nějakej aerodinamik, kterej mi dokáže vysvětlit proč se se střechou dveře bouleji ven a bez střechy se vcucávaji dovnitř ?
A přitom ta síla která je bez střechy vcucává dovnitř je o dost větší než ta která je se střechou tlačí ven.
Před Bratislavou jsem kvůli tomu musel vyztužit dveře duralovou pětkou pasovinou. Jinak se na větší rychlosti nedalo bez střechy a s nasazenejma dveřma vůbec ject, jak se mi to strašně prohybalo dovnitř.
Ale jinak když je chladno, tak jízda s nasazenejma samotnejma dveřma a s puštěnym topenim - no to je jak v pokojíčku. Všem staršim pánum v mém věku vřele doporučuju.

Datum
Vložil
Titulek

WEBER

Zdravim, chtěl bych se Vás zeptat jestli někdo nemá zkušenost s karburátorem weber.
Aby se vešel do Kaipana 14. A na co bych si popřípadě měl dát pozor.

Díky

Libor

Datum
Vložil
Titulek

Re: WEBER

Na Webery tady máme specialistu a mistra nad mistry.
Je to pan Weber, alias pan Skočdopole, alias Luboš Žatečka.
Ten o tom ví všechno a co neví tak si domyslí.
Jemu to fungovalo fakt dobře.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: WEBER

Ano i jeho vůz má na zádi poznávací znamení W.
Pokud nemá pan Wébr to samé vytetované inkoustovou tužkou i na své zádi.
Tu nám totiž již víc jak půlrok neukázal.

P.S. Jinak mám na prodej použité dvojité karburátory Dell Orto a se sáním na motor Fa.

Datum
Vložil
Titulek

Re: WEBER

Jo díky za komentáře pánové
Jinak webry tam jdou bez větších problémů, je nutno jen sfrézovat sací potrubí do menšího náklonu asi 7 stupňů. Jede to dobře, ale šíleně to chlastá, takže jsem to upravil bez větší práce je měním za obyč karbec.
Spotřeba asi tak 2x větší než klasický karbec.Pošli mi na info@aquaservis.cz svoji adresu a já ti pošlu fotky.
Kai Luboš

Datum
Vložil
Titulek

Stěrač

Ahoj, řeším problém se stěračem. Mám 14ku s vysokým sklem a nechci tam dávat původní stěrače z favorita, ale radši bych tam připevnil nějakej jednostěrač, nemohl byste někdo poradit ? nebo co tam máte vy ? Díky moc za pomoc

Datum
Vložil
Titulek

Re: Stěrač

Tak už jsem dělal stěrače z favorita. jsou kratší a sedí tam výborně. Hodně úprav, ale super. Jinak Lopatěv tam má na skle motůrek a taky dobrý. Maká mu to. ramínka jsou z fiátku a upravené.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Stěrač

Já mam jeden stěrač. Nahoře ve skle mam provrtanou díru. Motůrek je zadní z Una, předělanej tak aby stěrač dobíhal na svislo.
Výhody bych viděl v tom že použiješ běžný stírátko a stíraná plocha je asi větší než u spodního provedení, protože tam jsou ty stěrátka fakt malinkatý
Nevýhoda je že máš zevnitř nahoře na skle krabici.
Kdybych se dneska rozhodoval znovu, možná bych je dal dolu, sám nevim.
Hodně zajímavý řešení maji Mostečáci, Libor, Basista, atd... Protože je tam málo místa tak tam maji jenom táhla, motor maji bokem a naháněji to lanovodem. Moc vymakaný řešení.

Datum
Vložil
Titulek

Černý kaipan

Ahoj,
měl bych jednu prosbu. Neměl byste někdo prosím foto kaipana 14 v černé barvě? Nemá to někdo? Chtěl bych si svýho kaipana udělat v černé s douma žlutýma pruhama uprostřed a žlutýma doplňkama, myslíte si, že by to mohlo vypadat dobře ? Děkuju za odpovědi, a tu fotku prosím kdyby někdo měl, tak na zeletik@seznam.cz Díky

Datum
Vložil
Titulek

Re: Černý kaipan

Čus Jura. Černý kaipan už jezdí a vypadá nádherně. Je na fotkách v galerii ze srazu v Hoškovicích z roku 2009. kai kai

Datum
Vložil
Titulek

Motor z vrakoviska

Caute sa ... mam este jednu otazku. Da sa Kai postavit kompletne zo "srotoveho" materialu? Nebude problem s prihlasenim?

Diky

MS

Datum
Vložil
Titulek

Re: Motor z vrakoviska

No, papíry mít musíš, jinak to nepřihlásíš. Tady se seženou skoro zadarmo.
Jinak z čeho to postavíš, z toho to budeš mít. To je každýmu jedno a nemá to na nic vliv.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Motor z vrakoviska

Teda jestli myslíš čtrnáctku, u ostatních to funguje jinak.

Datum
Vložil
Titulek

Motor z vrakoviska

Skor som myslel 57-cku ...

MS

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Motor z vrakoviska

Ako to funguje u tej 57-my? Staci motor a potom nove prihlasenie?

Diky

Matos

Datum
Vložil
Titulek

EURO4

Caute. Som Kaipan 57 snilek s planmi na jeho postavenie. Zarazila ma vsak informacia ze od 1.1.2012 nebude mozne prihlasit auta s motormi EURO 4 a nizsimi. Aka je buducnost Kaipan 57-cky ?

Diky za odpoved

MS

Datum
Vložil
Titulek

Re: EURO4

Je to tak . poslední kusy se můžou přihlásit do konce 2012. Jinak pan továrník už chystá nový vůz a bude to kaipan 67 s jiným motorem.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: EURO4

To oznacenie je pekne ... bude to nastupca 57-cky? tusi sa uz, na akom motore bude postaveny?

Aaa este jedna OT otazka ... mam cez 2m. da sa ram kustomizovat? (predlzit o 10-15 cisel) ?

Diky

Matos

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: EURO4

Už se ví z čeho, ale to oznámení je na panu továrníkovi Hradskému. A i 2 metrový chlap se tam vejde. Jsou i takoví. Bude to nástupce 57, takže replica lotusu 7.

Datum
Vložil
Titulek

Re: EURO4

Heh to mi tvrdili aj o Opel Speedster a na autosalone ma potom z neho pratali co najrychlejsie z neho von, lebo som trcal cca 20 cisel nad predne okno a pytal som si do toho auta helmu, aby mi musky nelietali do zubov :-D

MS

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: EURO4

Kdysi jsem si jel objednat padesátsedmu. Nevešel jsem se jednak kvůli velký prdeli a jednak že měřim 197 cm. Nakonec jsem objednal čtrnáctku, ale stejně jsem do ní musel zhubnout.
Dneska když jsem do toho trošku proniknul a ten auťák trošku znam, tak jsem si jistej že bych dokázal tu padesátsedmu upravit tak abych se tam vešel.

Datum
Vložil
Titulek

Favorit - zdroj náhradních dílů

Pánové, pokud ještě mohu, mám další všetečnou otázku, týkající se náhradních dílů. Jelikož je obvykle Favorit v dost opotřebovaném stavu, odkud jste obvykle brali nové náhradní díly, který zdroj se Vám nejvíc osvědčil - internet. obchody, místní škoda servis, něco jiného?

Na internetu je dodavatelů dost, jakož i výrobců dílů. Mimo originální Škoda díly (které ale bývají nejdražší), osvědčil /neosvědčil se Vám některý konkrétní druhovýrobce? Viděl jsem díly od Delphi, Moog, Starline, Bosal, noname apod. ale v dost velkém cenovém rozptylu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Favorit - zdroj náhradních dílů

Ahoj. No já jsem se snžil vše brát originál. Je to lepší a pak se pod tím nebudeš pořád válet. Hlavně nikdy neber starline. To snad dělají z nějaké oceli co zbyde a plastové díly odlejvají z kýblů od barev. Já jsem vše udělal z nových dílů. Nic z toho favorita původního jsem nedal. Jen techničák jsem použil.

<< 32 | 33 | 34 | 35 | 36 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER