POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: K57 ztráta výkonu

Váhu jsem vyměnil a nic. Vyndal jsem i tunning čerpadlo z HPP z nádrže a dal originál kpl koš 1.8. RS z auta, které prokazatelně jelo než zastavilo o strom a nic. Musím ale přiznat, že teď nic nedělám, jak mě mele práce. Nějak to snad do jara vybojuji.
Moc díky za reakce. L

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: K57 ztráta výkonu

Zdravím, asi stejný problém. Dříve to jelo ..., teď na pětku 160 a dál netáhne. Diagnostika vše O.K.. Vyměnil sem palivové čerpadlo + filtr, váhu vzduchu, turbo + seřízení obtokové klapky,průtok oleje do turba (jestli se nepřidírá), ventil regulátoru plnícího tlaku + kontrola redukčního ventilu v liště i s průtokem do lišty. Také díky za radu - vyměním svíčky a půjdu po hadicích ke klapce + tlak v liště. J.

Datum
Vložil
Titulek

Aero uzávěr nádrže

Ahoj, tozo uz bude hodne laicky dotaz.
Videl jsrm na fotkach, ze mivate na Kaipanech pekny uzavery.
Samozrejme ho chci taky :)).
Ja koupil Kaipana z 2.ruky a mam pred hlavni nadrzi jeste takovou malou. Odhaduji bezpecnostni.
Kdyz davate aero uzaver, to ji vyhazujete a jdete primo hadici dolu, nebo je treba to na tu malou nejak nabastlit .?
Děkuji

Datum
Vložil
Titulek

Re: Aero uzávěr nádrže

Používá se obojí. Ta malá nádrž je originál Favo a je tam kvůli odvzdušnění nádrže při tankování. Když ji vyhodíš bude ti vzduch z nádrže ucpávat hadici - bublat proti. Kdo to tak má poznáš při tankování - zdržuje. Já mám aero připojené k té nádžce přes mezikus, který je vyšší než matice na hrdle nádžky a teprve do něj je přes kastli přišroubovaný tuningový uzávěr. Průchozí díra má tedy dva průměry, část jen na hrdlo a část větší neš matice nahrdla. Samozřejmě bylo potřeba také hrdlo se závitem zkrátit, aby ta sestava nebyla moc vysoká. Krom vloženého mezikusu je vše origo a funguje jak má.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Aero uzávěr nádrže

Ahoj. Dostávám se na to až po roce. Vzaly mě tak zda, že jsem nemohl pod auto. Tak snad až teď.
Díky za rady, ale trochu nechápu.
Tu hadici na nádržku dáváš dovnitř, nebo vně.?
Navíc jsou v ní 2 diry po zamku na zapadky.
Čím jsi jen zalepil.?
Nebo nedas telefon, že bych zavolal.?
Děkuji a měj se H.

Datum
Vložil
Titulek

Pneu 15, nejmensi ET

Ahoj. Tak me muj Kaipan 14 tolik nadchnul, ze ted zase resim gumy. Koupil jsme ho na 14 / 165 ktere vubec nejsou v TP a zezadu to vypadá priserne.
Takze bych to rad dal na 195 / 15, ktere dle TP mohu.
Chci se jenom zeptat na vhodne disky - jake ET, aby to nezky vypadalo a aby v zatáčkách nedrhnuly predni kola.
Nebo jsem chtel dat podlozky...
Ale kdyz pujdu do novych rafku tak bych radeji volil to male ET.
Dekuji a hezke pojezdeni, je nadherne


Datum
Vložil
Titulek

Re: Pneu 15, nejmensi ET

ET doporučujeme 35 až 38. Pneu 195x50x15.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Pneu 15, nejmensi ET

Dekuji, vice rozšířit by to uz nešlo .?
Těch 35 je maximum .?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Pneu 15, nejmensi ET

Ahoj, já tam mám podložky 2,5cm ve předu i vzadu. Měl jsem tam 15 kola a teď už mám 16.
Máš spoustu dotazů :-D Odkud jsi? Jestli chceš, tak se můžeš ke mě přijet podívat a pokecat nebo se někde sejít ;-) Jsem z Krupky. Můj tel.: 602758421

Datum
Vložil
Titulek

K14 - max. rychlost s motorem 136

Ahoj vsichni s K- 14. Mohu dotaz - kolik mam na rovince z Kaipana dostat, abych si mohl říci, ze mi to dobře jede.
Mam motor bet uprav 136, sportovni sani - hribecek primo na karburatoru, vyhozenej stredni dil vyfuku. Novej rozdelovac,
novy rozvody. Zvetsil jsme trysky na 95 /130. Je fakt ze nemam kde zmerit kompresy.
Čtyřku roztahnu na 135km/h, ale 5 na 140 leze snad pul hodiny.
Z mirneho kopecku a jakz tak 145.
Pritom i trojku vcelku ochotne vytocim na 6000ot.
Motor jde dost blbe vyndat tak se mi do hlavy moc nechce.
Je mi jasné, ze by to chtelo hlavu o 1 -1,5mm dolu.
Hledam vsak neco mene praceneho.
Diky zarady. Honza

Datum
Vložil
Titulek

Re: K14 - max. rychlost s motorem 136

....ještě:)). Ten filtr hribecek je pěnovy za 310,- Kc.
Prý to s mým najezdem 2000km/r stačí, když ho budu měnit třeba 2x do roka.
Nebo to chce bavlnu od KN, aby nárůst výkonu byl znatelný.
2/
Když už jsem u toho : Hodně muziky za málo práce...
Napadlo mne odpojit predehrev saciho potrubi. Jezdíme v létě, takže nějaká kondenzace... a to ze je lepší chladnější vzduch je jasné.
Můj dotaz zní, jestli jste to někdo nezkoušel a jestli je to znát.
Testuju to stále dle max. Rychlosti ale za dnešního provozu než se dočkám prázdný silnice je vcelku duška.
Děkuji

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: K14 - max. rychlost s motorem 136

Ahoj Favoritů jsem měl několik Formana 50kw r.v.93,ale nejvíc asi jezdila ůplně první 136 z r.v88 tam byl rozdíl super.Někde jsem viděl knížku dobové ůpravy Grada nebo kdo to vydal.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: K14 - max. rychlost s motorem 136

Ahoj. Ja mám 46kW z r. 1990. To fakt tento motor 136 jel lepe nez ten 50 kW .?
Nejede se mi s tim špatně.
Trojka roztahnu na 120km/h na 5500ot. 4 na 135km/h .
Štve mne ale ta 5, ze rychlost spíše padá.
Nebo neni to tak obrovsky aetodynamicky odpor otevreneho gabria ?
V podstatě me zajímá, jestli to ma jezdit s neupravenym motorem lépe, abych se nehonil za necim co nejde.
Dekuji

Datum
Vložil
Titulek

Kaipan 57 a

Ahoj Všem. Velmi vážně uvažuju o koupi stavebnice Kaipan 57a už jsem sehnal Octavii 1,8 110kw AUM 2002 a nějaké ty věci ze Sierry.Dílnu mám doma docela slušnou jen přemýšlím co je kolem všechno za zádrhel na videjích tvrdí že auto nejde složit do půl roku atd...tak se ptám Vás u zdroje všeho, pozoruju Vás na srazech a tuningách už min 13-15let.Nějakej ten malotraktor,nebo vozék,vyvážečku jsem už z ničeho v domácích podmínkách poskládal.Díky za info nebo nabídku něčeho rozestavěného .

Datum
Vložil
Titulek

Re: Kaipan 57 a

po večerech se to dá složit za půl roku i s lakem, dneska bych to dal za měsíc, když to objednáš a než ti to přijde, tak si můžeš dost věcí připravit.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Kaipan 57 a

Moc díky za info,na zítra jsem se domlouval na návštěvu do Smržovky ráno ještě ověřím jestli tam někdo skutečně bude,mám to od Olomouce kousek z ruky no a uvidím.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Kaipan 57 a

Pokud jsi z OL mám tam kamaráda,který už jednoho Kaipana 57 postavil. Je to profík a ví o tom vše.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Kaipan 57 a

Tak to by bylo super.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Kaipan 57 a

Tak jsem to promyslel a dnes konečně objednal vlastní stavebnici,teď to všechno teprve začne co kde,jak a za kolik sehnat,co je lepší a co se moc neosvědčilo atd.

Datum
Vložil
Titulek

Strmé řízení

Ahoj Kaipaňáci. Velice rád bych namontoval do K14 pastorek strmého řízení (v prodeji u www.tym-motorsport.cz). Dle jejich info ale prodávaný pastorek není 100% favoriťácký (údajně je snad o 15mm kratší než origo) a pro instalaci se musí cosi upravit.

Má s tím někdo zkušenosti? Jaké úpravy to vyžaduje?

Robert

Datum
Vložil
Titulek

Re: Strmé řízení

Ahoj,
já ten pastorek od Motorsportu mám. Je to na Škodu 120 a je to nefunkční pro Favorit. Pastorek je větší v průměru a vleze se do skříně řízení jen tak tak. Co je horší je to, že zub tohoto pastorku nesedí se zubem ozubené tyče. Sesadit se to dá, ale já bych tak nejezdil. Opotřebení bude velmi velké a řízení je bezpečnost. Jestli chceš za 2.000Kč Ti ho rád prodám. Mě je na nic.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Strmé řízení

Ondro, Tvá odpověď je více než jasná, moc děkuji. Zůstanu u původního dílu.

Datum
Vložil
Titulek

Snížení a mekší pera K 14

Ahoj všichni. Mám K14 a na pohled je vzadu hodně nakopla.
Chtělo by to snížit tak o 40 - 60mm.
Než prevarim misky na tlumicích, chci se zeptat není -li lepší varianta. TAke bych chtěl dát mekksi pruziny. Nenabizite někdo.? Boli me zada a chtel bych z tohk udelat takovou limuzinu ..;))Díky honza

Datum
Vložil
Titulek

Re: Snížení a mekší pera K 14

Vysoký zadek dělají nové pružiny. pro snížení je nejjednodušší použít staré unavené.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Snížení a mekší pera K 14

Ahoj, pokud to chceš snížit, tak jsou různé varianty sportovních podvozků. Já mám na zadku výškově štelovatelné dvou pružinové hp sporting z větší pístnicí. Pokud z toho chceš limuzínu, tak bych zkusil vzduchový podvozek. Pokud dáš měkčí pružiny, tak budeš pořád škrtat.

<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER