POTŘEBUJETE PORADIT ?
NEVÍTE SI RADY ?
NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.
Diskusní téma: Technická podpora
Datum | 04.06.2010 |
---|---|
Vložil | Matos |
Titulek | Re: Re: EURO4 |
To oznacenie je pekne ... bude to nastupca 57-cky? tusi sa uz, na akom motore bude postaveny?
Aaa este jedna OT otazka ... mam cez 2m. da sa ram kustomizovat? (predlzit o 10-15 cisel) ?
Diky
Matos
———
Datum | 28.05.2010 |
---|---|
Vložil | jaryn |
Titulek | Re: EURO4 |
Je to tak . poslední kusy se můžou přihlásit do konce 2012. Jinak pan továrník už chystá nový vůz a bude to kaipan 67 s jiným motorem.
———
Datum | 25.05.2010 |
---|---|
Vložil | Matos |
Titulek | EURO4 |
Caute. Som Kaipan 57 snilek s planmi na jeho postavenie. Zarazila ma vsak informacia ze od 1.1.2012 nebude mozne prihlasit auta s motormi EURO 4 a nizsimi. Aka je buducnost Kaipan 57-cky ?
Diky za odpoved
MS
———
Datum | 02.06.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Ano, je to tak. Pokud budete mít chuť, napište mi na mail robert.pastuszek(zavináč)seznam.cz, rád s Vámi pokecám o Kaipanu.
———
Datum | 01.06.2010 |
---|---|
Vložil | Nimra |
Titulek | Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Úplně mimo téma - zaujalo mne Vaše jméno - neděláte náhodou v SachsenFonds? Pokud ano, pak se známe - dělal jsem pro Vaši firmu na jednom projektu v letech 2005 - 2006 (ten projekt začínal na A a firma, kde jsem tenkrát pracoval, začínala na R)
———
Datum | 02.06.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Díky za tipy. Naštěstí, tyhle díly mám v pořádku (motor je jen tak tak zajetej), spíše pátrám po dílech podvozku, řízení apod., které stihly vespod zrezivět.
———
Datum | 28.05.2010 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Pro nejdůležitější díly ber origoš ŠKODA - benzín pumpa, alternátor, starter, rozdělovač, brzdy,těsnění pod hlavu, o motorových částí ani neuvažuj , atd
Ze zkušenosti ty neorigoše odejdou viz 2 pumpy za sebou Koštickej, starter Tuma atd.
Pak se ti to ušetření prodraží, protože koupíš stejně originál Jestli chceš ušetřit tak rači zrepasuj starší originál.
Luboš
———
Datum | 24.05.2010 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Ahoj. No já jsem se snžil vše brát originál. Je to lepší a pak se pod tím nebudeš pořád válet. Hlavně nikdy neber starline. To snad dělají z nějaké oceli co zbyde a plastové díly odlejvají z kýblů od barev. Já jsem vše udělal z nových dílů. Nic z toho favorita původního jsem nedal. Jen techničák jsem použil.
———
Datum | 21.05.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Favorit - zdroj náhradních dílů |
Pánové, pokud ještě mohu, mám další všetečnou otázku, týkající se náhradních dílů. Jelikož je obvykle Favorit v dost opotřebovaném stavu, odkud jste obvykle brali nové náhradní díly, který zdroj se Vám nejvíc osvědčil - internet. obchody, místní škoda servis, něco jiného?
Na internetu je dodavatelů dost, jakož i výrobců dílů. Mimo originální Škoda díly (které ale bývají nejdražší), osvědčil /neosvědčil se Vám některý konkrétní druhovýrobce? Viděl jsem díly od Delphi, Moog, Starline, Bosal, noname apod. ale v dost velkém cenovém rozptylu.
———
Datum | 11.05.2010 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: Re: Favo převodovka |
Kai Roberte. Kontakt na mě martin.skoda(zavináč)aet.cz nebo +420 603461763. Pravdu mají oba (Šimi i Lopatěv). Záleží na použitém motoru :). Na tvůj výkon motoru bych doporučil minimálně stálý převod 4,4 možná by vyhověla i jen ta kratší 5ka. Dělali mi ji v TOMMÜ a umí obě varianty.
Kai Čert
———
Datum | 11.05.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Favo převodovka |
Chlapi, díky za nápady. Motor mám poladěnej od Sportmotoru (snad prý 56kW) a na 1,2,3 a snad i 4 to táhne přijatelně. Jen ta 5 je tam jako bych s tím chtěl jet 200. Takže o stálém převodu jsem neuvažoval, spíš jsem se zajímal jen o tu 5ku. Nemáte prosím nějakej kontakt na Čerta?
———
Datum | 11.05.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Favo převodovka |
Tady je to co člověk to názor.
Pokud máš neupravenej motor a normální stálej převod 3,96 tak na pětku zapomeň.
Když dáš stálej převod z pickupa 4,16 nebo 4,24 je to lepší, ale pořád bude rychlejší čtyřka.
Potom existuje něco okolo 4,4 - bylo to z elektromobilu Favo a nedá se to sehnat.
Potom bejvá k sehnání 4,5 - ten je dost běžnej ale už je to zakázkový tak je to dražší.
A to co ti nabízí Šimi je na zakázku dělanej 4,86 (má to ode mně) .
Další cesta kterou se dal třeba Čert je zkrátit jenom pětku.
Je to alchymie.
———
Datum | 10.05.2010 |
---|---|
Vložil | Šimi |
Titulek | Re: Favo převodovka |
Právě řešim opačnej problém.Mám zkrácenou převodovku a s motorem který mám teď v autě jezdim stále na 4 a 5 rychlostní stupeň.Na dálnici mi při 165km otáčky zpadnou do omezovače a auto víc nejede i když by při těžšim převodu jel stále dál.Když budeš mít zájem,tak převodovku budu prodávat.Jedná se hlavně o stálý převod který se používal na okruzích pří Pick up freestyle seriálech.Molibdenové synchronní kroužky atd.
———
Datum | 10.05.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Favo převodovka |
Tak a ještě jeden dotaz. Tak jak jsou fabricky rozdělené převody, téměř se nedá ani zařadit 5. stupeň aby to motor utáhl. Pokud jste tedy měnili 5. (a asi i 4.) stupeň za kratší, podělíte se o info odkud kratší převody máte, popř. kde tuhle úpravu převodovky dělají?
———
Datum | 11.05.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Jak se jej zbavit? |
My jsme přijeli s kontejnerem , spustili jsme ho na zem. Předek jsme tam normálně ve dvou nadhodili a pak jsme to prachsprostě celý odpajcrovali dvouma trámkama. Bylo to tam ve dvou za pět minut.
Jinak ve dvou lidech se dá ta kastle normálně kutálet - takhle jsme jí přemisťovali po zahradě.
———
Datum | 10.05.2010 |
---|---|
Vložil | Šimi |
Titulek | Re: Jak se jej zbavit? |
Když to vezmou čtyři CHLAPI do teplech a posaděj to na trochu bytelnej běžnej vozejk , tak to odvezeš do šrotu a tam už většinou maji ještěrku , bterou Ti to sundaj vidlema.Tak jsem to řešil já.
———
Datum | 10.05.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Jak se jej zbavit? |
Mám dotaz, který jste museli již řešit všichni. Když už budu mít favorita bez kol a náprav, jak se jej zbavit? Jak jste jej odvezli vy, předpokládám že bude asi obtížné jej jen tak po zemi vyvléct na odtahovku, mají tedy tyhle firmy nějaký vlastní podvozek, na který se kastle naloží a po něm natáhne na korbu? děkuji předem za zkušenosti.
———
Datum | 14.05.2010 |
---|---|
Vložil | Mirek |
Titulek | Re: Levné přitvrzení zadních tlumičů |
Ahoj, prosím Tě co tam máš za pružiny ??? Já mám spíš opačný problém..... zdá se mi ten zadek hrozně tvrdý.....cítím každý hrbol na silnici. Už jsem taky přemýšlel o zkrácení pružin.
———
Datum | 06.05.2010 |
---|---|
Vložil | Jirka |
Titulek | Re: Levné přitvrzení zadních tlumičů |
Bravo !
Je vidět, že ani v tomto nepřívětivém počasí nezahálíš a ladíš svůj vůz k technické dokonalosti hraničící s futuristickou budoucností. Zároveň nás utvrzuješ s příbuzenskýmí vztahy se strýčkem Skrblíkem a dědem Molierem. Neboť je všeobecně známo - Harpagon je nesmrtelná postava lakomce, který kvůli penězům dokáže podstoupit snad vše, dokonce i okrádat svoje vlastní děti ...
Jinak postup péro - guma - ... - matka - je jistě správný. V tom počasí se nic jiného než houpat nedá, teď když to ztvrdlo. A navíc. Za ty prachy....
———
Datum | 06.05.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Levné přitvrzení zadních tlumičů |
Jelikož jsem se z posledního srazu vrátil s totálně prošoupanými zadními podběhy, musel jsem se okamžitě pustit do následující úpravy.
Vzhledem ke své vrozené šetrnosti ( hraničící s lakomstvím) jsem okamžitě zavrhl variantu nákupu speciálních tvdších pružin.
Takže jsem vymyslel jinou variantu, a myslím že jsem postupoval velice..., velice..., no velice dobře.
Demontoval jsem tlumiče a pružiny jsem zkrátil o 1/3, tedy o čtyři závity. To je asi o 10 cm. Konce jsem nahřál autogenem a sklepal aby pasovaly do pukliček.
Koupil jsem sadu horních pukliček za 70 kč a v kůlně jsem našel kus tenkostěnné sedmdesátkzy trubky. Z trubky jsem nařezal 10 cm dlouhé kusy a navařil zezhora na pukličky.
Pak jsem to znovu složil. Péro - guma - puklička s navařenou trubkou - normální puklička - matka.¨
Namontoval jsem to. Když si zahoupu, hodně to ztvrdlo, ale ještě jsem se nesvezl - je hnusně.
Celkové náklady 70 kč.
———
Datum | 15.04.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Tachoment |
Jo, moc pěkná palubka. To jsem zvědav, jak dopadne ta moje :-)
———
Datum | 15.04.2010 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: Re: Tachoment |
Díky za pochvalu palubky. Ad chlupatý nohy: už jsi viděl čerta - holátko? To je přece čertovskej kožich!
Kai Čert
PS: počkej v pátek na Dobříši
———
Datum | 15.04.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Re: Tachoment |
Palubka pěkná, ale ty chlupatý nohy, to je hrůza.
To řídí nějakej YETI.
———
Datum | 15.04.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Re: Tachoment |
O rádiu neuvažuju, zdá se mi že se to tady nehodí. Na motorce taky rádio nemám a nijak mi nechybí.
———
Datum | 14.04.2010 |
---|---|
Vložil | Kája |
Titulek | Re: Re: Tachoment |
Navíc, pokud budeš uvažovat o rádiu, tak ti kombinace s kulatými budíky uvolní vhodný prostor.
Jinak se normální rádio jinam nevejde.